Начало » Новини » 5 съвета за повече продажби в интернет, използвайки INFOCALL

5 съвета за повече продажби в интернет, използвайки INFOCALL

5 съвета за повече продажби в интернет, използвайки INFOCALL

Както, повечето от вас вече разбраха – INFOCALL наистина помага за увеличаване запитванията от клиенти за всеки бизнес. Важно е да се възползвате и вие от тази възможност, но както всяко нещо трябва да знаете как да ангажирате аудиторията и да превърнете запитването в продажба.

Ако смятате, че не постигате резултати, но не сте сигурни какво точно ви липсва, прочетете внимателно 5-те съвета, които ще споделя с вас.

1. С няколко думи отговорете на въпроса:Какъв проблем решавате?

Всеки бизнес предлага различен продукт или извършва специфична услуга, а с това може да помогне на точно определени клиенти. За успешното ви представяне най-важно е да покажете как помагате на клиента и кой негов проблем решавате. Ако предлагате хладилен транспорт, напишете това ясно в Име на услуга/продукт или като ключова дума. 

2. Разкажете ни вашата интересна история и отговор на въпроса: Как разрешавате проблема?

Хората обожават историите, аз вярвам, че вие разполагате с такава уникална история. Разкажете я! Историята ще помогне потенциалните ви клиенти да разберат как мислите, как работите и да Ви се доверя по-лесно. Това е важна стъпка за ангажиране вниманието на клиента.

3. Живеем в дигитална епоха и хората искат да работят с хора: Кои сте вие?

Ще дойдат времена когато компютри и роботи ще ни заменят в много от задълженията ни. За всеки човек е важно да знае с кой контактува, с кой работи и на кой може да се довери. Представете се заедно с екипа от специалиста, които работят в компанията Ви. Това ще помогне на потенциалните Ви клиенти да изберат Вашата помощ!

4. Всички обичаме да получаваме отговор на отправените въпрос, а Вие отговаряте ли на всяко получено запитване?

В бизнеса клиентите ни са най-важни, защото те са единствените, които могат да ни уволнят. Запитванията са първата и най-важна стъпка в успешата комуникация между бизенса Ви и потенциалните клиенти.

5.  Хората ценят полезната информация и времето си: Какви са стъпките за решаване проблема?

Покажете стъпките, през които клиента ще премине за разрешаване на проблема. Това е важно за потенциалните ви клиенти в момент когато проучват. Дайте им специален бонус, с който да се почустват специални - нещо малко като безплатна доставка или полезен рекламен материал. Подаръците са любими за всеки човек, а бизнеса забравя за тях ;)

Заключение:

INFOCALL.bg може да генерира запитвания за всеки бизнес, но трябва да се подходи сериозно. Ако не постигате резултат от представянето Ви, отделете време да опознаете клиента си и да предложите решение на проблема му. Това е ключът към успешното представяне в INFOCALL.

Желая ви успех! :)

Кристиан

 

Back to top