Начало » Новини » Защо не получавам запитвания от INFOCALL?

Защо не получавам запитвания от INFOCALL?

Защо не получавам запитвания от INFOCALL?

Месец септември премина с пореден ръст в изпратените клиентски запитвания към фирмите, ползващи Инфорамционен Център INFOCALL.bg 

За сравнение през август запитванията от търсещи потребители са били точно 973, а през септември броя е достигнал 1261. Разбира се увеличението на запитванията е свързано с края на летните отпуски. В тази връзка очакваме през октомври още по-голям ръст на въпроси от хора нуждаещи се от помощ.

Съществуват десетки причини да не получавате запитвания от платфорамата. С цел да разрешим проблема по-лесно ви предоставяме нашите безплатни съвети и най-честите причини за липса на запитвания:

1. Липсва полезна информация относно предлаганите от фирмата услуги/продукти 
2. Липсва инфорамция относно налична гаранция за услуги/продукти 
3. Липсва оптимизация на профила ви по предлаганите услуги/продукти за локацията, в която се предлагат 
4. Липсва актуален мейл адрес, на който да получавате тези запитвания 
5. Негативна оценка за предлаганите услуги/продукти от клиенти или конкуренти 
6. Липсва инфорамция относно цената на предлаганите услуги/продукти 
7. Липсва снимков материал относно предлаганите услуги/продукти 
8. Абонамента ми в INFOCALL.bg е изтекъл

 

Нека разрешим проблемите сега - свържете се с Кристиан Койнов 0878 680 556!

 

Фирмите получават известие на мейла за получено ново запитване с описания от потребителя проблем. В електронното писмо имате линк за вход в системата, който ви препоръчваме да използвате. След като достъпите вашата администрация вече можете да разглеждате списък с получените съобщения (запитвания) от клиенти. 
 
 
 В случай, че успешно разрешите проблема на човек изпратил ви съобщение посредством INFOCALL за вас е много важно да получите положителна оценка, оставена от клиента на профила ви в INFOCALL. Тази положителна оценка ще ви помогне в бъдеще да излизате на по-челни позиции в Google и да печелите доверието на потенциалните ви клиенти по-лесно. Чрез прилагането на тези добри практики наши клеинти получават запитвания ежедневно, а по този начин продават успешно посредством Информационен център INFOCALL.
 
Back to top