Начало » Страници » Ръководство - Основен профил

    Ръководство - Основен профил

     

    Актуализиране на информацията в „Основния профил”

     

    За актуализиране информацията на клиентската страница на Вашата фирма, трябва да кликнете върху менюто „Моята фирма”:

     

     

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

     

    1.Пред вас трябва да се появи следния прозорец:

     

     

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

     

    2. За да внесете корекции в представянето на Вашия бизнес, трябва да кликнете веднъж на бутона „Коригирай основния профил”

    2

     

    След избора на тази опция, ще се появи серия от прозорци, в които може да въведете желаната информация.

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

     

    3. Прозорец „Служебна информация”:

    3

    В него може да промените:

    1.        Служебен телефон;
    2.        Лице за контакт;
    3.        Имейл, на който ще получавате запитвания;
    4.        Интернет сайт на вашата фирма.

    След като приключите с промените, кликнете на бутон „Напред” (долу вдясно).

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

     

    4. Прозорец „Основна информация”:

    4

     

    В него може да промените:

    1.        Името на фирмата;
    2.        Описание на дейността, която рекламирате, в максимум 160 символа, включително препинателни знаци и интервали.

    Това описание трябва да съдържа името на фирмата, предлаганите продукти и услуги и съответно населено място.

    Дори и да предлагате съответните продукти и услуги в повече от едно населено място, задайте основното такова. INFOCALL.bg предлага локална оптимизация.

    Все пак ако желаете, може да добавите повече от едно населено място.

    Пример: Фирма Х предлага услуга 1 и продукт 1 в София и Бургас.

    “Фирма Кометех град София извършва производство на графитови изделия…”

    След като приключите с промените, кликнете на бутон „Напред” (долу вдясно).

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    5.Прозорец „Контактна информация”:

    5

     

    В него може да коригирате местоположението на Вашия бизнес. Посочете адреса на основния:

    •        офис;
    •        магазин;
    •        склад;
    •        и други подобни обекти.

    За тази цел е необходимо да наберете в следните полета: 

    1.        Област;
    2.        Община;
    3.        Населено място;
    4.        Точен адрес;
    5.        За по-лесно откриване на обекта, може да внесете и уточнение;
    6.        Основен телефон (задължително с телефонен код на населеното място). 

    След като приключите с промените, кликнете на бутон „Напред” (долу вдясно).

     

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

     

    6. В последния прозорец може вече да зададете направените промени като постоянни, чрез натискане на бутона „Запиши” (долу вдясно):

    6

     

    За съответните промени ще бъде известен администратор, който има за задача да ги одобри, след като извърши:

    •          проверка за правописни грешки;
    •          проверка за правилно зададен адрес;
    •          проверка за правилно изписани телефони за контакт.

    Администраторът може да направи корекции по въведената информация, ако във формата, въведен от Вас, тя ще попречи за по-добрата оптимизация на дейността в Google. 

    Актуализиране на информацията в страница „За нас” и добавяне на допълнителни такива.