Начало » Страници » Ръководство - Съобщения и запитвания

    Ръководство - Съобщения и запитвания

    Работа със съобщения за по-добра комуникация с клиента

     

    1. Запитванията от клиенти може да разгледате чрез кликване на бутон „Съобщения”:

    1

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

    2. Едно запитване има следния вид:

    2

     

    В него са посочени:

    • дата;
    • име на лицето, отправило запитването;
    • имейл и телефон за обратна връзка.

    Подобен вид запитвания могат да се изготвят за определен продукт или услуга, а също така и за конкретен обект.

    Формата за съобщенията може да бъде най-различна:

    • уточнение за основни характеристики на предлагания продукт или услуга;
    • цена;
    • препоръка;
    • и друго.

    За да извършвате кореспонденция с клиент по този начин, трябва да имате активна регистрация в информационен каталог INFOCALL.bg.

     

    Back to top