Въпроси и отговори
Имаме web сайт защо ни е участие в INFOCALL.bg ?
Клиентската страница е структорирана по най-новите google стандарти. Тя се позиционирана на челни позиции в google по продукти услуги и обекти предлагани от Вас.
Клиентската страница в INFOCALL.bg увеличава трафика към Вашият сайт.
Присъствието в интернет пространството чрез повече източници повишава престижа и имиджа на името на Вашата фирма.
Какво мога да публикувам в INFOCALL.bg ?
Повече информация за публикациите може да видите тук
Каква е разликата между различните абонаменти ?
Позиционирането на фирмата преди ваши конкуренти в INFOCALL.bg
Клиентските страници на INFOCALL.bg се оптимизират в google търсачката по продукти, услуги и обекти.
Различните абонаменти предлагат определен брой обем на информация зададени от Вас.
На челни позиции са клиентите с абонамент „Мега” на второ място се подреждат абонаментите „Плюс” след тях са абонаментите Старт.
Как и кога мога да извърша промени по моето представяне ?
IT специалистите на INFOCALL.bg разработиха платформа в която клиентите имат достъп до своето участие чрез собствен администраторски панел, от който бързо и лесно могат да извършват промени по своето участие по свяко едно време.
Колко посещения да очаквам ?
Големият брой фирми оптимизирани в google търсачката води до засиленинтерес към информационният център.
Към настоящият момент средната месечна посещаемост на INFOCALL.bg е над 205 000 уникални посещения.
Всяка фирма има различна посещаемост, това зависи от броя продукти услуги и обекти публикувани от Вас и търсени от потенциалните клиенти.