Начало » Страници » Въпроси и отговори

Въпроси и отговори

 

Имаме web сайт защо ни е участие в INFOCALL.bg ?

Клиентската страница е структорирана по най-новите google стандарти. Тя се позиционирана на челни позиции в google по продукти услуги и обекти предлагани от Вас.

Клиентската страница в INFOCALL.bg увеличава трафика към Вашият сайт.
Присъствието в интернет пространството чрез повече източници повишава престижа и имиджа на името на Вашата фирма.

 

Какво мога да публикувам в INFOCALL.bg ?

Повече информация за публикациите може да видите тук

 

Каква е разликата между различните абонаменти ? 

Позиционирането на фирмата преди ваши конкуренти в INFOCALL.bg
Клиентските страници на INFOCALL.bg се оптимизират в google търсачката по продукти, услуги и обекти.

Различните абонаменти предлагат определен брой обем на информация зададени от Вас.

На челни позиции са клиентите с абонамент „Мега” на второ място се подреждат абонаментите „Плюс” след тях са абонаментите Старт.


Как и кога мога да извърша промени по моето представяне ? 

IT специалистите на INFOCALL.bg разработиха платформа в която клиентите имат достъп до своето участие чрез собствен администраторски панел, от който бързо и лесно могат да извършват промени по своето участие по свяко едно време.

 

Колко посещения да очаквам ?

Големият брой фирми оптимизирани в google търсачката води до засиленинтерес към информационният център.
Към настоящият момент средната месечна посещаемост на INFOCALL.bg е над 205 000 уникални посещения.
Всяка фирма има различна посещаемост, това зависи от броя продукти услуги и обекти публикувани от Вас и търсени от потенциалните клиенти.

 

Back to top